perjantai 30. joulukuuta 2016

CHECKING THE BUCKET LIST 2016

Vuosi 2016 alkaa lähenee loppuaan ja kohta alkaa vuosi 2017. Aika on mennyt hyvin nopeaa, eikö vain? Ja vuodessa on ehtinyt tapahtua paljon asioita. Hyviä vai huonoja ja vastaukseni on molempia. En kuitenkaan tullut nyt kertaamaan/kertomaan niitä, vaan tänään tarkistetaan vuoden alussa tekemäni ämpäri lista.

Christmas is coming

Tänä vuonna aijoin ..

Vähentää puhelimen käyttöä - En osaa oikein sanoa, että olenko onnistunut vai epäonnistunut. Omasta näkökulma olen kyllä vähentänyt, mutta en luultavasti tarpeeksi. 

Panostaa koulun käyntiin ja nostaa todistuksen keskiarvoa - Todellisuudessa voin sanoa, että olen suorittanut tämän. Olen saanut pelkästään hyviä numeroita ja ihan muutaman vähän huonomman, mutta todistuksen keskiarvo nousi. 

Lukea monia kirjoja - Olen varmaan epäonnistunut tässä. Toki olen lukenut noin kuusi kirjaa, mutta monella kirjalla tarkoitan varmaan yli kymmentä. 

Kokeilla monia liikkeitä teamgymissä (harrastuksessa) - Noin 3/4 vuodesta olen tässä onnistunut, kun olen uusia liikkeitä oppinut. Lokakuussa tapahtuneen loukkaantumisen jälkeen en ole hirveästi tehnyt mitään uutta. 

Christmas is coming

Pitää hengähdys taukoja - Olen onnistunut pitämään hengähdystaukoja, mutta toisaalta olen ollut stressin hallitsema myös. Silti koen, että kun hengähdystaukoja on ollut enemmän niin olen onnistunut. 

Urheilla mahdollisimman paljon - Luulen, että olen onnistunut tässä osittain. Omia harjoituksia on neljä kertaa viikossa ja siihen vielä päälle itsenäisesti tehdyt. 

Viettää paljon aikaa ystävien kanssa - Voin suoraan sanoa, että olen epäonnistunut tässä. Tottakai olen viettänyt aikaa kavereiden kanssa, mutta en tarpeeksi. Ärsyttää, mutta ensi vuonna toteutan tämän. 

kirjoitella blogiin paljon monipuolisia postauksia, joihin olen itse tyytyväinen - En tiedä onko tämä onnistunut. Blogiin on tullut enemmän postauksia, kuin viime vuonna ja olen tyytyväinen niihin. Postauksia olisi kuitenkin voinut tulla enemmän, mutta koulu ja harrastukset vievät niin paljon aikaa. 

Christmas is coming

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti