lauantai 17. joulukuuta 2016

7 THOUGHTS ABOUT CHRISTMAS

Jouluaattoon enään yksi viikko! Ootatteko jo innolla joulua?  Itse odotan joulua todella paljon ja olen liian innoissaan. Jouluun kuitenkin liittyy muutamia ajatuksia ja tänään kerron teille muutamia minun ajatuksia joulusta. Let's start!

Thoughts about christmas

1. Mitä minä saan lahjaksi ja mitä minä annan muille lahjaksi?
  - Niin. Omia lahjoja saatan kysellä siinä toivossa, että jotain kerrottaisiin, mutta ei ole vielä onnistunut. Jouluun on alle viikko minä en oo ostanut  yhtään joululahjaa!   Tulee pieni kiirus.

Thoughts about christmas 

2. Miten jouluaatto menee?
  - Viime vuotisesta joulumme tulee olemaan erinlainen, mutta toisaalta toivon, että se menee yhtä hyvin ja on täynnä joulumieltä.

Thoughts about christmas

3. Minkälaista jouluruokaa syömme? 
  - Luultavasti joulupöydästämme löytyy nämä ihan perinteiset ruuat, kuin kinkku ja erilaiset laatikot. Toivon kuitenkin, että meillä olisi jotain uutta, hyvää ja ennennäkemätöntä ruokaa! :-D

Thoughts about christmas

4. Onko joulupukki olemassa ja tuleeko se käymään meillä? 
  - No tosiaan minä en usko enään joulupukkiin, eikä taida kukaan muukaan meidän perheessä. Anteeksi, jos tätä lukee joku nuorempi! Meillä on useampana vuonna käynyt joulupukki, vaikkei siihen usko kukaan, mutta se on luonut sellaista joulufiilistä aina. Tänä vuonna joulupukki ei ole tulossa.

Thoughts about christmas 

5. Ovatko joululaulut kuuntelemisen arvoista?
  - No itse pidän joululauluista, mutta en kuuntele niitä hirveän usein itsekseni. Tottakai olen kokeillut löytää spotifyista jotain hyvää listaa, mutta tähän mennessä en ole löytänyt vielä sellaista. Toivottavasti ennen jouluaattoa löytyisi.

Thoughts about christmas

6. Tuleeko jouluksi lunta?
  - No toivottavasti! Tällä hetkellä maata peittää pieni lumikerros ja toivon, että lunta tulisi lisää. Mutta musta joulu on liian synkkää.

Thoughts about christmas

7.  Oikea kuusi vai tekokuusi? 
  - Itse pidän enemmän oikeasta joulukuusesta sen tuoksun takia, mutta meillä tekokuusi allergisien perheenjäsenten takia.


Kuvat on otettu pinterestistä ja we heart it :istä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti